iVolta
menu-bars

MENU

Waluta:

Baza wiedzy - F.A.Q.

W sekcji FAQ (Frequently Asked Questions) odpowiadamy na najpopularniejsze pytania, z którymi na co dzień spotyka się nasz dział wsparcia technicznego. Jeżeli nie znalazłeś tutaj rozwiązania swojego problemu, napisz do nas. Baza danych jest uaktualniana na bieżąco - zachęcamy do zgłaszania uwag i zadawania pytań. Część z nich zostanie opublikowana wraz z odpowiedziami, aby mogła posłużyć innym użytkownikom.

F.A.QTelewizja DozorowaSystemy IPReset hasła w urządzeni...

Reset hasła w urządzeniach HIKVISION

Jeśli w urządzeniu marki Hikvision jest dostępny przycisk reset (nalezy sprawdzić w karcie katalogowej lub instrukcji obsługi) mozna z niego skorzystać przytrzymując go wciścnięty przez około 30 sekund.

 

Jeśli urządzenie przycisku nie posiada, aby zresetować hasło w urządzeniach HIKVISION należy postępować zgodnie z procedurą dostępną TUTAJ.

 

Pomocny może też być film: LINK

 

Zgłoszenia w temacie resetu hasła urządzenia prosimy kierować mailowo na adres: serwis@volta.com.pl

Powrót do listy kategorii